Nincs emberséges mészárszék! - mondja a Trónok Harca egyik sztárja

A Bronn-t alakító Jerome Flynn egy interjúban beszélt arról, milyen elképzelhetetlen szenvedéseket mérünk a haszonállatokra. Kiemelte azt is, hogy a "szabad tartásos" és a "humánusan levágott" címkék félrevezetik a vásárlókat!


"A főiskolán beleszerettem egy vegán lányba, ő adott a kezembe PETA szóróanyagokat, - meséli a PETA videóban. - Ezekben a tájékoztató anyagokban olyasmiket olvastam, amikről korábban fogalmam sem volt. Mindig imádtam az állatokat. De azt sehol sem tanították, hogy kössem össze az állatokat azzal, ami a tányéromon van."

"Nekem nagyon megfelel a vegán életmód! Egyáltalán nem hiányzik a hús. Nagyszerűen érzem magam a bőrömben. Szerintem jobb az egészségem, mint a legtöbb pasinak az én koromban."


"Sem Angliában, sem másutt, ezek az intelligens, érző lények sehol sem szívhatnak friss levegőt egész életük során, nem érezhetik a napfényt a bőrükön, nem csipegethetnek vagy legelhetnek a mezőkön, vagy bármi mást, amit természetüktől fogva szeretnének."

"Az életük nyomorúságos attól a perctől, hogy megszületnek, egészen addig, amíg a vágóhídra kerülnek. Igen, mindennek a legvégén mind a vágóhídra kerülnek, ahol hallják, látják, szagolják  a kiömlő vért és belsőségeket."






Üdv az oldalon!

Szinte biztos, hogy Téged is, ahogyan engem is: vegyes táplálkozásúnak neveltek. Azt tanultuk, hogy ez így normális. Nem túl jó érzés rájö...