
Három nappal később
újabb tábla jelent meg a bejáratnál. Ebben világosan elmagyarázzák a fenti
változás okát, melyben egy videóra is utalnak, a címe:
A tejipar kib*szott rémisztő. A
néhány perces, ám annál meggyőzőbb kisfilm, melyet már 1,6 millióan megnéztek,
pontos képet ad a tejipar működéséről. Nem csoda, hogy a tejipar visszafordíthatatlan hanyatlásnak indult.
A
kávéház kínálata nem sokkal később teljesen növényi alapúra változott.
Nem csak
a kávék, de a péksütemények, turmixok, saláták, szendvicsek és burgerek is
vegán összetevőkből készülnek. Várhatóan egyre több hasonló bolt és vendéglő
követi példájukat. A vásárlók egyre tájékozottabbak, és a piac a kereslethez
alkalmazkodik – erőszakmentes alternatívákat kínálva. Egy óriási tejipari cég
New Yorkban már felhagyott a tehéntej forgalmazásával és kizárólag növényi
tejeket gyárt! A korábban népszerű tejsavó-proteinek helyett a sportolók egyre
inkább a növényi fehérjekiegészítőket keresik. A legújabb kutatások
bizonyítják, hogy ezek hatékony és sokkal egészségesebb megoldások.
A BBC műsorra tűzött egy filmet „Mészárlás – tegyük a múlttal egyenlővé” címmel. A történet 2067-ben játszódik, amikorra Anglia teljes egészében vegán lesz, hiszen minden esemény ebbe az irányba mutat. Mindezt alátámasztja Eric Schmidt, a Google vezérigazgatójának kijelentése a növényi étrend forradalmáról. A változás elindult, a fogyasztók felébredtek és rajtuk múlik a jövő.
Fordította: Galgóczi Dóra